پاپ

-*-  خیلی از دوستانی رو دیدم که چند وقتی هست گیتار میزنن و بیشترشون هم با آهنگای پــــاپ خیلی حال میکنن , ولی فقط دوست دارن " بزنن و بخونن "!!  دوست دارم فقط به عنوان یه دوست که 3- 4 ساله گیتار میزنه و تو جمع گیتار زنای پاپ هم زیاد بوده , به این عزیزانم بگم که گیتار پاپ هم برای خودش اصولی داره و اتفاقا اصولی نواختن آهنگای پاپ خیلی هم سخته!! من خودم(به شخصه) پاپ رو یه سبک نمیدونم(شایدم اشتباه میکنم!!) , و خیلی موقع ها وقتی از کسی میپرسم چه سبکی کار میکنی , میگه پاپ !! پاپ به معنای واقعی یعنی مردمی. یعنی شما آهنگی رو تنظیم میکنی و میخونی و میدی تو بازار که مردم اونو گوش کنن و باهاش حال کنن و در آخر معروفیت شما هم به خاطر همون آهنگس .!.  پس اگه شما با گیتار یه آهنگی رو تو یه جمعی بزنی و بخونی و کسی از اون خوشش نیاد در واقع باید بدونید که شما  فقط استیلتونو نشون دادید و از اصولی نواختن و زیبا خوندن خبری نبوده!!!

پس من اینجوری نتیجه گیری میکنم: اگر کسی گیتار رو فقط در حد زدن و خوندن بلده , حداقل انقدر تمرین کنه که بتونه یه آهنگ خوب و عالی اجرا کنه که به دل اطرافیاش بشینه ... نشونه افرادی که واقعا قشنگ میزنن و میخونن هم اینه که هر آهنگی رو نمیخونن , دنبال آهنگایی میگردن که به تنالیته صداشون بخوره , و از همه مهمتر هر جایی سازشونو در نمیارن و هوار هوار کنن!! خب ؟؟ اگرم کسی واقعا علاقه زیادی به گیتار داره و دوست داره پیشرفت کنه, بهتره یه سبک که مورد علاقش هست رو ادامه بده و تو اون سبک حرفه ای بشه حالا یا کلاسیک یا فلامنکو ویا.... و در آخر در کنار اون همچنان برای دل خودش یه نیم ساعتی هم بزنه و بخونه حالی بکنه !!

نظرات 3 + ارسال نظر
احمد شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:37 ق.ظ

ا

مرد شب گرد جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:02 ب.ظ http://www.s-m.myblog.ir

سلام آماده تبادل لینک هستم خواستی به وبلاگ کوچیک ما هم سری بزن و خواستی کد لینک باکس رو در قالبت قرار بده و به من خبر بده تا د راون جا نیز لینکت کنم بای بای
http://www.s-m.myblog.ir

ـ-** مرد شب گرد**--ـ سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:48 ب.ظ http://www.s-m.myblog.ir

سلام اگه بتونی کد لینک باکس رو در قالب وبلاگت بزای خیلی خوب میشه من هم امروز لینکت دادم اگه تونستی کدش رو بزار توی وبلاگت و من رو خبر کن
درضمن مرسی که به من سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد